Чому електромобілі стали частіше потрапляти на СТО

Хоча вважається, що електрокари потребують менше обслуговування, ніж авто з двигунами внутрішнього згоряння, реальність виявилась дещо складнішою. Як показало дослідження компанії CDK Global, власники електромобілів не лише частіше звертаються до дилерських центрів, але й змушені довше чекати на завершення ремонту.

Згідно з результатами опитування, 85% власників електрокарів відвідали сервіс вже протягом першого року володіння транспортом. У більшості випадків причиною виявлялись не поломки в традиційному розумінні, а потреба в оновленні або виправленні програмного забезпечення, пише портал mmr.net.ua.

Крім того, ситуація з термінами ремонту погіршується: якщо ще торік 40% клієнтів забирали авто в день звернення, то у 2024 році цей показник знизився до 28%. Зросла і кількість скарг на необхідність повторних візитів: понад половина опитаних власників не-Tesla повідомили, що їм довелось звертатися щонайменше двічі для вирішення однієї проблеми, а 21% — до п’яти разів. Найдовше тривало обслуговування саме Tesla — на 23% довше, ніж у попередніх бензинових авто, для інших марок затримка сягала 34%.

Читайте також: На Львівщині водій загинув під колесами власного легковика

Та попри всі складнощі, власники електромобілів зазначають, що загальні витрати на обслуговування залишаються нижчими, ніж у власників авто з ДВЗ. Так вважають 53% власників не-Tesla та 41% власників Tesla.

Новости Украины | Последние новости Украины