Чому взимку денні ходові вогні небезпечніше використовувати, ніж ближнє світло фар

Як відомо, взимку видимість на українських дорогах обмежена, а тому водіям потрібно докладати більше зусиль, щоб позначити себе для інших учасників руху.

З цією метою до ПДР було внесено вимоги про обов’язкове використання цілодобово за межами населених пунктів денних ходових вогнів або ближнього світла як альтернативи.

Це дає змогу «підсвічувати» машину в умовах поганої видимості та запобігати аварійним ситуаціям.

Більшість водіїв авто, конструкція яких передбачає наявність ДХВ, використовують саме їх, але експерти пояснюють, що цей спосіб є більш небезпечним, ніж використання ближнього світла.

Усе тому, що під час активації ДГЗ задні ліхтарі не працюють, а отже машину буде погано видно ззаду.

Якщо ж увімкнути ближнє світло фар, то світлотехніка активується повністю, що дасть змогу краще «підсвітити» машину.

Оскільки пункт 9.8 ПДР дає змогу однаковою мірою використовувати як ДГЗ, так і ближнє світло, то останнє буде кращим з точки зору безпеки.

Новости Украины | Последние новости Украины