Держпродспоживслужба відновила перевірки у сфері надання житлово-комунальних послуг: що це означає

Держпродспоживслужба відновила позапланові перевірки у сфері надання житлово-комунальних послуг з питань  формування, встановлення та застосування державних регульованих цін (тарифів), захисту прав споживачів та метрологічного нагляду.

 

Зокрема, позапланові заходи контролю можуть здійснюватись на підприємствах, які надають наступні житлово-комунальні послуги – централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, постачання теплової енергії та постачання гарячої води,  послуга з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів.

 

Нагадуємо, що відповідно до чинного законодавства однією із підстав проведення позапланових перевірок  є звернення споживачів.   

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У ЧЕРНІГОВІ З ЛИСТОПАДА ПІДВИЩАТЬ ТАРИФ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ БАГАТОКВАРТИРНИХ БУДИНКІВ

 

Отже, у разі виявлення необґрунтованого підвищення тарифів на житлово- комунальні послуги, отримання неякісних житлово-комунальних послуг, споживачі мають право надіслати звернення до Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області:

 

— у паперовому вигляді — на поштову адресу: пр. Грушевського Михайла, 180, м. Чернігів, Чернігівська область, 14034;

— у сканованому вигляді – на електронну адресу: [email protected];

— через електронну форму для надсилання звернень громадян, яка доступна на офіційному сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області.

 

У зверненні треба вказати: прізвище, ім’я, по батькові громадянина; місце проживання заявника; викладено суть порушеного питання; зауваження, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

 

Також у зверненні необхідно зазначити наступну інформацію:

 

— повне найменування суб’єкта господарювання з визначенням організаційно-правової форми господарювання (ТОВ, ПП, ПрАТ – юридична особа);

— адресу місця провадження господарської діяльності суб’єкта господарювання (фактичну адресу об’єкта);

— факти порушення суб’єктом господарювання вимог законодавства та їх документальне підтвердження (за наявності).

 

Письмове/електронне звернення має бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати його написання.

 

Фото – ілюстративне.

 

Источник

Новости Украины | Последние новости Украины