Управління соціального захисту населення Богунського та Корольовського району департаменту соціальної політики Житомирської міської ради інформують:
відповідно до наказу Міністерства cоціальної політики України від 23.01.2023 року № 27 «Про встановлення розмірів грошової компенсації вартості продуктів харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на 2023 рік» (затвердженого в Міністерстві юстиції України 07.02.2023 р. за № 244/39300) затверджено розміри грошової компенсації вартості продуктів харчування для громадян, віднесених до 1 і 2 категорії осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на 2023 рік,
а саме:
1. Компенсація в розмірі 50% вартості продуктів харчування за медичними нормами для категорії 1 становить — 509,00 грн.
2. Компенсація в розмірі 25% вартості продуктів харчування за фізіологічними нормами для категорії 2 становить — 254,50 грн.
Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування та застосовується з 01 січня 2023 року.
Станом на 15.03.2023 року на обліку для щомісячного отримання зазначеної вище компенсації перебуває:
В управлінні соціального захисту населення Богунського району – 507 громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 категорії (особи з інвалідністю) та 1043 громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 2 категорії;
в управлінні соціального захисту населення Корольовського району – 380 громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 категорії (особи з інвалідністю) та 582 громадянина, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 2 категорії.
Більш детальну інформацію із зазначених вище питань можна отримати в управліннях соціального захисту населення Богунського та Корольовського районів департаменту соціальної політики міської ради за адресою:
майдан Польовий, буд. 8, каб. 102 (І-ий поверх праве крило), каб. 201 (ІІ-ий поверх праве крило) або за телефонами «гарячої лінії»: 48-48-18, 097 665 0168, 097 356 9587 щоденно, окрім суботи та неділі, з 8.30 до 17.30 (перерва на обід з 12.30 до 13.30)