СУСПІЛЬСТВО
Таке вкрай важливе питання порушив у соціальних мережах громадський діяч Олексій Проноза.
Звісно ж, ми, на жаль, перед будь-якими виборами частенько спостерігаємо активність чиновників, які у передвиборчий період намагаються голосно про себе заявити, приміром, будуючи дороги, або ремонтуючи їх, створюючи нові рекреаційні зони, встановлюючи лавки, де гордо вказують, за чийого ж сприяння вона з’явилася у тому, чи іншому місці, тощо.
Ост саме про дороги й хочемо сьогодні згадати. Останнім часом все частіше бачимо, що комунальники працюють, неначе бджілки, а Житомир, в буквальному сенсі, десь буває просто переритим, оскільки то труби замінюють, то, знову ж таки, нове дорожнє покриття кладуть і тому подібне.
Громадський діяч Олексій Проноза в мережі Фейсбук порушив ремонт доріг на прикладі вулиці Покровська у Житомирі. Активіст особисто став свідком інциденту, який змусив його зробити дорожникам зауваження. Річ в тім, що одразу ж після того, як на перетині вулиці Покровської та Наливайка їздить транспортний засіб по новому дорожньому покриттю, по якому лише щойно проїхався каток. А автівки, зауважимо, були різних розмірів: від легкових, до вантажних! За словами громадського діяча вони лишали там сліди своїх коліс, оскільки покриття дорожнє було, як ми зазначили, свіжим!
Активіст також згадує, що в нормах ДБР вказано, коли ж можна рухатися по новому асфальту після завершення робіт — через годину. І це за умови, коли на дворі не сонячно та не спекотно. А саме в цей період, про який розповідає Олексій Проноза, погода саме була спекотною!
І це ще не вся історія. Дорожники, які працюють у фірмі, на очах Олексія розвернулися трактором на «латці». На світлинах видно, що ж з того вийшло! Громадський діяч, за його словами, підійшов до дорожників і попросив у працівників якось обмежити рух свіжим асфальтом, аби ним не курсували транспортні засоби (дерев’яні щити, приміром, чи дорожні знаки). У відповідь активіст почув від дорожників, мовляв, це не їхні робота — обмежувати рух транспорту. Їхня ж справа, як зауважили працівники, лише ремонтувати шлях, а не організовувати для керманичів об’їзд латок.
Маленькою перемогою громадський діяч назвав те, що дорожники все ж виправили перед ним ту ділянку свіжого асфальту, яку нещодавно вже зіпсував трансопрт, котрий їздив по новенькому дорожньому покритті. Трактором працівники протрамбували асфальт ще раз!
Як розповідає Олексій Проноза, подібну картину він бачив і тоді, коли був свідком ремонту дороги біля місця з відомою назвою екс «Житомирське ДАІ».
Як висновок, саме собою напрошується питання до профільних фахівців у Житомирській міськраді, приміром і до тих, хто відповідає за ремонт доріг на конкретних ділянках шляху. Навіщо нині взагалі у Житомирі ремонтуються дороги? Аби зайвий раз зробити собі піар перед виборами, заробити в скарбничку побільше політичних балів, або ж на користь містян, які заслуговують та мають повне право на якісні дороги, щоб їздити містом комфортно?! Риторичним є й питання, скільки ж така нова дорога «прослужить», якщо ним рухатиметься транспорт різних габаритів, лишаючи на свіжому дорожньому покритті відбитки своїх коліс та руйнуючи свіжий асфальт? Чому дорожники власною технікою знищують свою роботу?
Тут дійсно є над чим задуматися! Особливо житомирянам, оскільки ми брали за приклад ремонт доріг саме в нашому місті.
Фото: Олексій Проноза