Житомирський ЦНАП за оновленим Переліком буде надавати 206 видів адміністративних послуг

Рішення про затвердження у новій редакції Положення та Регламенту Центру надання адміністративних послуг міської ради прийняли депутати міської ради 30 липня під час 70-ї сесії міської ради.

Про це повідомляє пресслужба Житомирської міської ради.

За словами начальника Центру надання адміністративних послуг міської ради Сюзанни Галецької, у 2013 році рішенням сесії міської ради було затверджено Положення, Регламент Центру надання адміністративних послуг міської ради та перелік адміністративних послуг, що надаються міською радою, її виконавчими органами та органами виконавчої влади.

Необхідністю затвердження у новій редакції переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, є приведення у відповідність діючого рішення міської ради до розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.10.2017 №782-р «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. №523 «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» та інших нормативних актів, що регулюють відносини у сфері надання адміністративних послуг.

Із 206 адміністративних послуг, зазначених у новому Переліку, більшість послуг надаватимуться безкоштовно.

Нагадаємо, Центр надання адміністративних послуг Житомирської міської ради (вул. Михайлівська, 4) до 31.08.2020 р. працює за наступним графіком:

Понеділок — п’ятниця: 9:00-18:00 (обідня перерва: 13.00-14.00)

Графік прийому громадян:

Щосереди 09:00-18:00

Обідня перерва 13:00 — 14:00

Контакти Центру надання адміністративних послуг міської ради: (0412) 47-06-15; [email protected]; а[email protected]

З оновленим переліком адміністративних послуг ЦНАПу міської ради можна ознайомитися у додатку.

Источник

Новости Украины | Последние новости Украины