Творчі містяни та компанії мають можливість долучитися до розробки бренду, логотипу і слогану Малина, які мають підкреслити унікальну ідентичність нашого міста на місцевому, регіональному та міжнародному рівнях.
Символіку використовуватимуть на сувенірах, дороговказах, вивісках, афішах, в соціальній рекламі, під час проведення конгресів, фестивалів, ярмарок, виставок тощо.
Як зазначають фахівці, у сучасному світі брендинг широко застосовують самодостатні міста та держави. Це своєрідна реклама краю, яка має створювати позитивний імідж і привертати увагу туристів та інвесторів.
Бренд та його атрибути повинні бути водночас оригінальними, привабливими та максимально легкими для запам’ятовування. Вони можуть включати символи історичних, культурних, сучасних цінностей, притаманних тільки нашому місту. Гість одного разу поглянувши на бренд, одразу повинен ідентифікував його з нашим краєм. (Поглянувши на бренд, гість одразу має ідентифікувати його з нашим краєм). Водночас ноу-хау не відміняє і, як наголошують, не повинне суперечити офіційній символиці — гербу і прапору міста. Розробники повинні врахувати можливість поєднання їх на виробах. Символіка бренду має бути нескладною у виготовленні. Допускається подання учасником декількох концептуальних ідей.
Якщо говорити конкретніше: логотип — графічне зображення, яке може бути представлене у формі емблеми, комбінації слів, літер, цифр, елементів, кольорів тощо. Слоган — короткий, не більше п’яти слів, оригінальний рекламний девіз, який передає основні конкурентні переваги міста.
Конкурсні роботи оцінюватиме оргкомітет у складі посадовців мерії і експертів. Опісля проведуть онлайн-голосування. Максимально робота може набрати 100 балів, з яких 30 — прихильність користувачів інтернет-мережі. Переможця оголосять 21 серпня.
Призовий фонд — 5000 гривень. Подати заявки та пропозиції можна до кінця липня на електронну пошту: [email protected]
Детальніша інформація у відділі економіки та інвестицій міськвиконкому — каб. 212 адмінприміщення.
Редакція газети «Малинські новини»