Жителі Житомирщини продовжують активно оформлювати українські паспорти у формі #ID-картки та користуватися перевагами електронного документа у повсякденному житті.
З початку року в області таких паспортів оформили більше 16 тисяч громадян, у минулому році такою послугою скористалися 51 тисяча 200 осіб.
Про це повідомляє Міграційна служба Житомирської області.
Популяризуючи #ID-картку, до цієї акції активно долучилися працівники Управління та територіальних підрозділів ДМС в області.
Перевагами даного паспорта є те, що це повноцінний і самодостатній документ, який посвідчує особу і підтверджує громадянство без подання будь-яких додаткових документів, оформлюється 10 або 20 робочих днів.
Головним мотивом запровадження нових паспортів є їх захищеність від підроблення, #ID-картка містить електронний безконтактний чіп, який неможливо змінити або скопіювати.
Підтверджувати місце реєстрації #ID-картка не повинна. Відповідно до роз’яснення Національного банку України, #ID-картка жодним чином не обмежує можливості українців щодо користування банківськими послугами. Банки можуть встановлювати місце проживання або перебування особи на підставі, у тому числі, інформації, одержаної від громадянина та засвідченої його власним підписом.
За допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), що вноситься на безконтакний електронний носій #ID-картки можна користуватись електронними послугами та сервісами, які наразі активно впроваджуються в Україні.
Зокрема, за допомогою мобільного застосунку «Дія» електронний варіант #ID-картки доступний у смартфоні у будь-який час.
З 28 травня для громадян нашої держави розпочато надання адміністративної послуги з оформлення паспорта громадянина України при досягненні особою 14-річного віку з одночасним присвоєнням їй реєстраційного номера облікової картки платника податків. І ця послуга для громадян, хто оформлює #ID-картку вперше — є безкоштовною.
Міграційна служба Житомирської області