Дорожні аварії – не завжди кінець історії. Часто найгірше починається вже після того, як розбите авто зупинилось. Поспіх, шок і нестача досвіду штовхають водіїв на дії, які обертаються судовими тяганинами або серйозними витратами, повідомляє «Твоя МАШИНА».
Перший провал – це зневага до вторинної безпеки. Водій зупиняє машину прямо на дорозі, не вмикає аварійку, не ставить знак. Як наслідок – друга аварія.
«Це типовий сценарій. Часто друге зіткнення буває ще серйознішим», – пояснює автоюрист Олексій. Його клієнт на проспекті Перемоги саме так втрапив під колеса іншого авто, бо залишив машину на повороті без попереджень.
Ще одна критична помилка – відмова від огляду в медиків. Після аварії організм може не відчувати болю. Адреналін притупляє симптоми.
«Травми хребта чи внутрішні кровотечі не завжди видно одразу», – каже лікар-травматолог Сергій із Харкова. «Пізніше лікування обходиться значно дорожче».
Третій ризик – самостійне вирішення з винуватцем без страхової. Домовилися на 5 тисяч гривень, а реальний ремонт вийшов на 15. І довести щось без офіційного документа буде майже неможливо. Такі історії часто закінчуються в судах, де водій залишається з порожніми руками.
Далі – європротокол. Люди пишуть його поспіхом, не вказуючи деталі. А страхова потім відмовляє у виплаті. Бо, як каже юрист: «одна неточність – і ви залишаєтесь ні з чим».
І нарешті – автографи на документах без читання. Підписав протокол – визнав вину. А далі довести, що ви не погоджувались, майже нереально.