Покрівлі, під’їзди, електропроводка: звіт “Місто для людей Кременчук” за перший квартал

На початку року команда керуючої компанії “Місто для людей Кременчук” вирішила звернути увагу саме на заявки клієнтів, які скаржилися на проблему з протікання даху.

Ремонтні роботи такого напрямку відносяться до статті тарифу “поточні ремонти” і саме від того, як сплачує будинок, залежить, чи зможе виконати роботи компанія, чи ні.

Для того, аби швидко накопичити на статтю необхідні кошти, компанія своїм клієнтам рекомендує перейти на індивідуальний договір, де кожен будинок зможе самостійно обрати той об’єм роботи, який йому необхідний саме зараз. 

“Всі ремонтні роботи в житловому фонді, яким опікується керуюча компанія, виконуються за рахунок накопичень з оплат мешканців за послугу управління багатоквартирним будинком. Тому важливий вклад в оновлення житлового фонду роблять саме його співвласники, які вчасно сплачують за послугу управління і тим самим забезпечують як закупку матеріалів, так і працю фахівців”, – зазначив директор керуючої компанії “Місто для людей” у Кременчуці Сергій Зінченко.

Завдяки клієнтам, котрі вчасно та в повному обсязі оплачували комунальну послугу, компанія уже змогла відремонтували 295 м.кв. м’яких покрівель та 56 м.кв. шиферних покрівель. А на квітень та травень уже замовила матеріали для заміни ще 1000 м.кв. м’яких покрівель. 

Крім покрівлі, компанія також в рамках статті “поточний ремонт” оновила 6 під’їздів. Будинки за адресами вул.Мічуріна, 77 (6 п.), вул. Гагаріна,15/34 (4 п.), вул.Шевченка, 36 (4 п.), вул.Небесної Сотні, 34 (2 п.), вул.Велика Набережна, 11 (2 та 6 п.) уже отримали чистий та відремонтований під’їзд.   

Для того, аби “Місто для людей” розпочиналося з яскравого під’їзду, в майбутньому компанія надасть можливість обирати серед варіантів дизайну, та суми ремонту будуть регулюватися в залежності від обраного варіанту. 

Також в рамках статті “поточний ремонт” компанія відремонтувала 730 м.п. інженерних мереж: труб центрального опалення, холодного і гарячого водопостачання, каналізації. Продовжила заміну ламп розжарювання на енергоефективні LED-світильники. А ще замінила 160 м.п. електропроводки, відремонтувала електрощитові та внутрішньобудинкові електромережі до лічильника. 

За статтею “сезонні роботи: прибирання снігу”були задіяні як окремі робітники, закріплені за будинками, так і мобільні бригади, оснащені усім необхідним: снігоприбиральними лопатами, льодорубами, вітродуйками STIGA.

Також використовували 2 одиниці спецтехніки (трактори з відвалами). Усього для посипки дворів, пішохідних доріжок біля будинків та виходів з під’їздів було використано 130 тонн відсіву.

Після снігових заметів, які тільки розпочнеться ріст трави, компанія приступить до роботи за статтею “сезонні роботи: покіс”, для цього уже готується спеціальна техніка та план по виконанню робіт. 

Звертаємо увагу, зараз центр обслуговування клієнтів проводить прийом відвідувачів тільки через віконце з 08:00 до 16:00. У зв’язку з поширенням коронавірусної інфекції рекомендовано обирати дистанційний спосіб зв’язку. Для отримання консультацій або подачі заявок можна звернутись на гарячу лінію “Місто для людей”: +38 067 341 41 41.

За новинами компанії можна слідкувати у Viber-чаті https://bit.ly/2TcBk9W, де “Місто для людей” публікує звіти про виконані роботи та заявки.

Також поставити запитання, отримати консультацію, залишити звичайну заявку можна, заповнивши форму зворотнього зв’язку на сайті mdl.com.ua.

Источник

Рейтинг
( Пока оценок нет )
Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Новости Украины | Последние новости Украины
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: