Прокуратурою Житомирщини цьогоріч вирішено по суті 1,9 тисяч звернень громадян

Громадяни України активно користуються своїм правом на звернення, і, як показує практика, скарги і заяви громадян стосуються різних напрямів діяльності суспільства й держави.

Так, лише упродовж 8 місяців 2020 року на адресу органів прокуратури області надійшло понад 3 тис. звернень, з яких вирішено по суті 1,9 тис., у тому числі 39від народних депутатів України.

Ще значна кількість (1,1 тис.) з отриманих звернень стосувалася питань, вирішення яких вже не відноситься до компетенції органів прокуратури, тож відповідно до чинного законодавства, прокуратурою їх скеровано для вирішення за належністю.

Із загальної кількості розглянутих звернень переважну більшість(понад 1 тис. звернень або 57% від усіх вирішених) становлять скарги з питань досудового розслідування.

Інші скарги стосувалися питань нагляду за додержаннямкримінально-виконавчого законодавства, представництва інтересів громадянта держави в суді, питань участі у кримінальному провадженні в суді, додержання законодавства при виконанні рішень судів та інших органів, про права дітей.

У кожному конкретному випадку, за наявності підстав та в межах компетенції, вживалися заходи з метою реального поновлення законних прав та інтересів заявників.

При цьому звертаємо увагу громадян, що задля забезпечення належного і своєчасного розгляду звернення та відповідно ефективного захисту своїх прав, необхідно передусім дотримуватись встановлених Законом України “Про звернення громадян” вимогдо написання та подання звернення.

Так, у зверненні в обов’язковому порядку має бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати та надсилається поштою або передається громадяниномособисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.

Дотримання цих простих вимог забезпечить належний розгляд звернення та унеможливить залишення його без розгляду, як анонімного (для прикладу, цьогоріч у зв’язку із недотриманням зазначених вимог при написанні звернень, заявникам повернуто або залишено без розгляду 129 звернень).

Також, вкотре звертаємо увагу громадян на те, що зважаючи на необхідність впровадження ефективних заходів, з метою запобігання розповсюдження інфекційних захворювань, у тому числі викликаних коронавірусною інфекцією COVID-19, в органахпрокуратури Житомирської області тимчасово призупинено проведення особистих прийомів громадян працівниками прокуратури.

У зв’язку з цим, письмові звернення громадяни можуть залишити у наявних у всіх місцевих прокуратурах та у прокуратурі області скриньках для вхідної паперової кореспонденції.

Просимо з розумінням поставитися до таких тимчасових обмежувальних заходів.

Пресслужба прокуратури Житомирської області

Источник

Новости Украины | Последние новости Украины