ВЛАДА
Напередодні місцевих виборів все частіше чуємо різні обіцянки про довгоочікуване покращення життя.
Житомир не є винятком. Так, звісно ж, дехто дійсно щось робить для рідного міста, наприклад. Але ж є й чимало таких кандидатів, які активізуються лише перед виборами. Шкода, звісно ж, але ж це наші реалії.
Інформація у соціальних мережах вкотре змусила задуматися над різними проблемами, які, приміром, є в Житомира, особливо стосовно якості доріг та проблемних аспектів з транспортом. Одним з важливих аспектів є, звісно ж, громадський транспорт, перевезення пільговиків, з чим в нашому місті частенько трапляються, м’яко кажучи, різні неприємні інциденти.
Бувало неодноразово, що пільговиків відмовляються перевозити в громадському трансопрті, учнів та студентів висаджували з маршрутних таксі, чи тролейбусів. Ніхто не говорить, що це трапляється щодня, але випадки все ж були.
З серпня, варто зауважити, в Житомирі зросли тарифи на проїзд для тих, хто оплачує готівкою. В електротранспорті варто сплачувати готівкою 6 гривень, а в маршрутних таксі – 8 грн. У разі безготівкової оплати проїзду, тарифи нижчі. Детальніше в зображенні:
Для учнів же вартість проїзду становить 3 гривні в усіх видах транспорту (при оплаті готівкою, або банківською карткою, без обмежень в часі). В соціальних мережах ми натрапили на інформацію, скільки ж платять за проїзд у громадському транспорті учні в деяких інших містах України.
Наприклад, у Херсоні з 1 вересня зі школярів беруть по 6 грн, а не по 3 грн за проїзд в маршрутці зі школи й додому. Чимало хто не встиг оновити учнівські». Варто ще довести, що ти учень школи, бо ж декому водії й не вірять на слово, а зовні, мабуть, і не можуть визначити учня.
На контрасті варто згадати Тернопіль, де для учнів з нового навчального року курсують безкоштовні спеціальні шкільні тролейбуси для учнів. Курсує їх вісім. Зранку ці тролейбуси везуть лише дітей на навчання до їх шкіл. Збір школярів відбувається десь о восьмій.
Звісно й політичні картини з очільниками вищезгаданих двох міст (Херсона та Тернополя) різняться. В соціальних мережах, порівнюючи двох діючих міських голів, багато хто зазначає, на контрасті, що в першого орієнтовно є 2-3% шансів лишитися на посаді після місцевих виборів, а в останнього ж така ймовірність сягає ледь не 50%. Ми не будемо вдаватися в подробиці, а просто даємо, так би мовити, духовну їжу для роздумів. Житомиру варто, звісно ж, переймати вдалий досвід інших міст. І, звісно ж, краще вчитися на помилках чужих, аніж набивати гулі на власних.
Як бачимо, місцеві вибори багатьох кандидатів показують в різному світлі. В Житомирі, звісно ж, теж багацько всього починають робити «під вибори», але ж тішить тенденція, що місто рухається вперед, та крок за кроком розвивається. Ми ж проілюстрували на двох українських містах, буквально на аспекті перевезення учнів, такий різний та діаметрально протилежний підхід до цього питання в керівництва міста. Маємо надію, що й Житомир продовжуватиме працювати та розвиватися у вірному напрямку, зокрема й транспортній галузі, та й в усіх інших також.