Вступ до ВНЗ: що робити в разі помилки в атестаті

Отакої!

В Україні абітурієнти, які отримали документ про повну загальну середню освіту (атестат) з помилкою, можуть мати проблеми при реєстрації в електронний кабінет для вступу у ВНЗ. У такому разі необхідно звернутися до сервісу підтримки електронних кабінетів вступників, передається на сайті Міністерства освіти і науки України (МОН). 

Як зазначається, інформацію з поясненням про помилку слід надіслати на електронну пошту [email protected]. Темою листа має бути: «Помилка при реєстрації П3.3.1» (якщо розбіжності в даті народження) Або, «П3.3.1 Помилка при реєстрації» (якщо не правильне ПІП). В залежності від того, яку помилку видавала система, коли абітурієнт не міг пройти реєстрацію в електронному кабінеті.

ДП «Інфоресурс» зробить їхнє тимчасове виправлення без необхідності негайної заміни документа (виготовлення дубліката атестату). Таким чином, абітурієнтам, яким не пощастило отримати документ про закінчення школи з помилкою, матимуть зможуть вступати до університетів через електронний кабінет). Нові атестати, без помилки, випускники мають отримати не пізніше 1 листопада, цього року.

Крім цього, в Україні МОН вже розробило інструкції щодо того, як буде розраховуватися середній бал атестата для подання заяви на вступ до вишу.

Раніше, видання 05366 писало: на які спеціальності збільшили кількість бюджетних місць. А також: у МОН розповіли про наступаючий навчальний рік з масками та респіраторами, випускник в Україні набрав рекордну кількість балів з 4-х предметів ЗНО та скільки випускників в Україні здали ЗНО на 200 балів.

МОН

Источник

Новости Украины | Последние новости Украины