У Житомирі, на вулиці Довженка, 5 квартир більше двох тижнів лишаються без газопостачання. У «Житомиргазі» кажуть, що не мають права ремонтувати пошкоджену трубу, поки мешканці будинку не укладуть з ними договір на це.
Впродовж 16 днів 5 родин, які проживають у багатоповерховому будинку за адресою Довженка, 47, що у Житомирі, лишаються без газу. Як розповів мешканець будинку Петро Ткачук, 13 липня у під’їзді був пошкоджений вимикаючий пристрій, внаслідок чого стався витік газу, інформує suspilne.media.
Газову трубу у 5 під’їзді на Довженка, 47 представники служби газу відрізали та запломбували вночі, каже Петро Ткачук:
«З 13 на 14 число о першій годині ночі сказали, що був витік газу. Якийсь чоловік викликав газову службу. Вони приїхали. Обрізали і опломбували. Ми через два дні звернулися до ЖЕКу з проханням, щоб налагодили постачання газу. Адже у нас 5 квартир залишилися без газу. В ЖЕКу відповіли, що вони не мають права, тому що немає допуску до газу. Їдьте у газконтору. Ми поїхали у газконтору – там говорять: ми не маємо права, бо з вашим ЖЕКом треба заключити договір. Ми вже домовилися, що за свої кошти купимо цього крана. Аби вони нам його просто під’єднали і поставили. Написали заяву начальнику ПАТ «Житомиргаз» Валентину Ющенко ще 24 липня. Відповіді і досі немає. Газконтора відправляє на ЖЕК. ЖЕК відправляє на газконтору. Вони не можуть між собою розібратися, а що нам робити?»
У Житомирі 5 квартир більше двох тижнів лишаються без газопостачання
Згідно підписаного договору між мешканцями будинку та ТОВ «Керуюча компанія «КомЕнерго-Житомир» у грудні 2019 року, є уповноважена особа, яка представляє інтереси співмешканців будинку. Чому склалася така ситуація, Суспільному телефоном пояснив директор керуючої компанії «КомЕнерго-Житомир» Павло Піщулін:
«Технічне обслуговування газопостачання – це взагалі не наша послуга. Ця послуга нами не надається і надаватися не може згідно з чинним договором, який укладено з мешканцями будинку на певний перелік послуг. Газконтора мешканцям запропонувала на зборах обрати уповноважену особу, яка підпише договір на технічне обслуговування мереж газопостачання у будинку. Мешканцям було роз’яснено всю цю позицію. І я їм сказав, що якщо ви обираєте уповноважену особу, то ми вам допоможемо. Це їм було запропоновано ще пів року тому. На даний час на якій підставі я маю право підписати цей договір без рішення співвласників даного будинку? Ми з ними домовилися, що вони мають підписати договори з кожним мешканцем окремо».
У Житомирі 5 квартир більше двох тижнів лишаються без газопостачання
Станом на 29 липня договору на технічне обслуговування газових мереж між підприємством «Житомиргаз» та мешканцями будинку немає, говорить речник Акціонерного товариства «Житомиргаз» Євген Матвієнко:
«За даною адресою – Довженка, 47 – 13 липня був пошкоджений вимикаючий пристрій, через що сталося загазовування під’їзду. Задля безпеки споживачів газопостачання було тимчасово призупинене. Зі сторони АТ «Житомиргаз» усі необхідні листи та документи були надіслані вже на наступний день. Тобто, мешканцям потрібно заключити договір на технічне обслуговування та на проведення ремонту. І відповідно, замінити пошкоджений вимикаючий пристрій на новий. «Житомиргаз» відповідає тільки за газопровід, який іде до будинку. Все що іде після – мається на увазі в під’їзді – це повинен утримувати балансоутримувач. «Житомиргаз» без договору на технічне обслуговування не має права за законодавством проводити якісь ремонтні роботи. Якщо є договір на технічне обслуговування, відповідно, «Житомиргаз» утримує газові труби і газопостачання, слідкує за ним, ремонтує і таке інше. А якщо договору немає, то ми не маємо права проводити всі ці роботи».
Авторка: Антоніна Тугас
Камера: Сергій Кобилянський