З метою ефективного інформування населення про суспільно важливі питання рішенням виконавчого комітету було створено систему інформування населення.
Про це повідомляє пресслужба Житомирської міської ради.
«Підприємства, установи та організації, які підпорядковуються Житомирській міській раді, будуть надавати оперативну інформацію про надзвичайні події, аварійні та планові роботи, які суттєво впливають на життєзабезпечення громади, а саме: обмеження водопостачання, електропостачання, теплопостачання, перекриття доріг, зміни руху транспорту, та інші надзвичайні події. Ця інформація буде розміщена у Системі, що дозволить швидко проінформувати населення. Тож, долучайтесь, щоб отримувати оперативну інформацію», — зауважила секретар міської ради Наталія Чиж.
«Система інформування населення Житомирської об’єднаної територіальної громади — це система автоматичного відправлення повідомлень з метою інформування населення про надзвичайні та аварійні ситуації, транспортні та інші події з використанням систем обміну миттєвими повідомленнями», — йдеться у рішенні.
Публікації будуть здійснюються за допомогою систем автоматичного відправлення повідомлень за допомогою Viber та Telegram. Під’єднання користувачів до Системи здійснюється добровільно та на безоплатній основі.