У Полтаві презентували логотип і бренд бук регіону Над проектом працювали кілька місяців Сьогодні в Полтавській ОДА презентували логотип і бренд бук області і логотип, котрий можна використовувати в роботі причетним до туристичного бізнесу.
Робота над проєктом тривала кілька місяців. На це витратили двадцять тисяч гривень бюджетних коштів – передусім, на візуалізацію. Підготовчі роботи (анкетування туристів у хостелах, ресторанах та інших закладах) безкоштовно виконували студенти «Полтавської політехніки імені Юрія Кондратюка».
« — Цей проект є візуалізацією внутрішньої філософії розвитку туризму. Пандемія нам чітко показала, що слід розвивати внутрішній туризм в Україні, ми стали працювати в нових умовах і розуміли, що потрібно реагувати на соціальні виклики і виділитися серед інших регіонів. Передусім провели дослідження того, що цікаво потенційному туристу, за чим він приїздить до Полтавщини а також акумулювали інформацію з приводу недоліків розвитку туризму очима відвідувачів нашого регіону. Ми це зібрали, проаналізували і поті візуалізували. І це було найскладніше. Тому що фахівців, які здатні розробити бренд бук не так і багато» — пояснює заступник начальника управління з питань розвитку туризму департаменту культури і туризму Полтавської ОДА Лілія Федорченко.
« — На Полтавщину їдуть за колоритом. Для Полтавщини це, насамперед, постать Гоголя. Але його потрібно візуалізувати до сприйняття сучасного потенційного споживача туристичної галузі. Якщо ми говоримо про фестивальні події – це Сорочинський ярмарок. Якщо гастрономічні принади – то це галушки. Ці моменти є головними. Що ж до недоліків, то йдеться про індустрію гостинності. На сьогоднішній день необхідне знання англійської мови – поки що нас дефіцит на екскурсоводів зі знанням іноземних мов, багато питань щодо інфраструктури – закладів харчування тощо» — розповідає Лілія Федорченко.
Бренд бук складається з чотирьох візуалізованих іконок. Це – концентрація головних Полтавських «брендів», унікальних саме для нашої області – говорить заступниця голови ОДА Катерина Рижеченко:
« — Ми мали уніфікувати головні образи і створити єдину картинку. Були використані певні кольори і шрифти. На презентацію ми запросили експертів, які були дотичні до розробки і сьогодні можуть сказати своє слово підсумкове і свої думки висловити. Ми відкрити і до співпраці і до змін у цьому бренд. Головна наша мета – об`єднати полтавський туризм під єдиною егідою. Ми будемо роздавати ці матеріали учасникам координаційної рад з питань туризму. Авторське право на розпорядження логотипом залишається за Департамент культури і туризм та Полтавською ОДА»
Читайте також: У Полтаві відкрили перший скейт парк