З електронною чергою: Кременчукгаз відкрив оновлений центр обслуговування

У ПрАТ «Кременчукгаз» відкрили Центр обслуговування споживачів (ЦОС). В приміщенні провели ремонт, підготували зони очікування для клієнтів.

Також в приміщенні є розважальна зона для дітей. Приміщення доволі просторне — 400 кв. метрів, наявна система клімат-контролю. Там є стільці, дивани, де кременчужани можуть присісти поки чекають в черзі.

Втім, аби великої кількості людей не скупчувалося, підприємство ввело систему електронних черг.

Споживач має прийти до центру, де є апарат. Там він вводить дані та отримує талон з часом, коли настане його черга на прийом. Скористатися апаратом можна з понеділка по четвер із 8:30 до 16:30, і в пт – з 8:30 до 15:30.

Персонал отримав корпоративну форму. Всі адміністратори пройшли професійну та комунікаційну підготовку.

Для працівників ЦОС закупили нову комп’ютерну техніку з спеціалізованими програмами.

Офлайн-обслуговування в ЦОС здійснюють 7 адміністраторів і один – hall-менеджер (помічник у залі), що допомагає споживачам розібратися – до якого спеціаліста необхідно звернутися і що потрібно для вирішення питання.

Можна скористатися онлайн-обслуговуванням. Запити від споживачів приймаються за допомогою:

-Особистого кабінету на сайті Кременчукгазу (http://billing.kgaz.com.ua/)

-поштової скриньки [email protected]

— месенджерів Viber, Telegram, WhatsApp за номером  +380(67)-504-78-16

Вартість реконструкції будівлі, яка буде призначена для роботи ЦОС, закладена в інвестиційний план підприємства на 2020 рік.

Вона становить 3 млн 157 тис 640 грн (без ПДВ). Будівельні роботи планується завершити в 4 кварталі цього року.

Фото — сайт ПрАТ «Кременчукгаз»

Источник

Новости Украины | Последние новости Украины