З якої колонки на АЗС не радять заправлятись, щоб не попасти на дорогий ремонт

Водій Олександр із Черкас розповів виданню «Твоя МАШИНА», як після заправки на трасі через три дні опинився в сервісі – машина почала смикатись і втрачати тягу. Після діагностики з’ясувалося, що причина – брудне паливо, яке забило фільтр і підкосило паливний насос.

Подібні історії трапляються не так уже й рідко. За словами автослюсаря Ігоря з Києва, найчастіше проблеми виникають після заправки на колонках біля в’їзду на АЗС.

«Ці точки – найпопулярніші, через них проходить великий потік машин. Резервуари швидко зношуються, в них збирається осад. А далі все це летить у бак», – пояснює майстер.

Іспанське видання eldebate.com також попереджає про ризики. За їхніми спостереженнями, найбрудніші колонки – це ті, що стоять першими при в’їзді. У час пік вони працюють безперервно. Через це паливо збовтується, осідає бруд, а водії, самі того не знаючи, отримують цілу порцію сміття разом із бензином або дизелем.

Ще одна зона ризику – старі заправки в маленьких населених пунктах. Якщо бачите АЗС, де час ніби зупинився, краще об’їхати. Резервуари там можуть бути не чищені роками, а система фільтрації – зношена. В результаті – засмічені фільтри, забиті форсунки, а іноді й ремонт на десятки тисяч гривень.

І, нарешті, не варто кататися «на лампочці». Якщо паливний бак майже порожній, насос може засмоктати осад із дна. Влітку ще й перегріється. А потім – черга до майстра.

Читайте також: Чи можна бензинову оливу залити в дизельний двигун

Щоб не грати в рулетку, експерти радять заправлятись у перевірених місцях і не тягнути до останнього. І фільтр змінювати не тоді, коли машина вже сіпається, а згідно з регламентом виробника. Це дешевше, ніж нові форсунки.

Новости Украины | Последние новости Украины