З китайцями Меморандум підписали, але нового мосту кременчужанам ще довго чекати

15 липня представники ДП “Укрводшлях” китайська фірма та China Railway 14th Bureau Group (CRCC14) підписали Меморандум про співпрацю. Про це повідомляє Міністерство інфраструктури.

За словами міністра інфраструктури України Владислава Криклія, поки в міністерстві чекають ухвалення закону про реформу річкових перевезень в Україні.

Планується перевозити великогабаритні партії вантажів річками. Буде створено  Державний фонд розвитку внутрішніх водних шляхів. Фонд регулюватиме забезпечення технічного стану судноплавних шлюзів на Дніпрі.

Криклій зауважив, що Україна співпрацює з Китаєм у різних інфраструктурних напрямках. Саме фахівці КНР допоможуть розвивати водні перевезення, переконані в міністерстві.

«Міністерство інфраструктури України є ключовим відомством для розвитку економіки. Ми прагнемо до збільшення вантажопотоку між нашими країнами”, — наголосив Фань Сяньжун, Надзвичайний та Повноважний Посол КНР в Україні.

Меморандум передбачає співпрацю в таких напрямках:

— розвиток внутрішнього водного сполучення;

— взаємовигідні логістичні рішення стосовно товарообміну між Україною та Китаєм

— визначення технічних проблем щодо товарних перевезень;

— інвестиції, застосування технологій для інфраструктурних проєктів на водних шляхах.

Зокрема, партнерство буде полягати й в реалізації пілотних проектів. В Україні очікують, що Китай підпише Протокол до Угоди між Міністерством інфраструктури України і Міністерством комерції КНР.

Який буде стосуватися будівництва дороги М-22 на ділянці обходу Кременчука з побудовою нового мосту через р. Дніпро.

Планується з китайцями побудувати велику кільцеву дорогу навколо Києва та дорогу М-14 Одеса-Миколаїв-Херсон. Криклій очікує, що усі ці проекти будівництва будуть реалізовані за рахунок пільгового кредитного фінансування Ексімбанку КНР.

Як повідомляло видання 05366, згідно з проектом, загальна довжина обходу Кременчука становитиме 18 км та 1,5 км мостового переходу. Попередня вартість проекту – майже 338 млн доларів.

За словами головного архітектора області Ірини Особіка, транспортним коридором має стати дорога «Харків – Одеса», що буде проходити через Кобеляцький район, неподалік селища Келеберда.

Втім, мости в районі Кременчука теж потрібні. Мер міста Малецький в свою чергу запропонував проєкт будівництва мосту в Кременчуцькому районі аби вантажівки та великогабаритні автомобілі не їхали через місто. Зокрема, попередньо це східна частина міста.

Заступник голови Полтавської ОДА Дмитро Лунін дав доручення розробити усі можливі варіанти проекти будівництва моста, вказавши там всі ділянки, де він може проходити. Питання будівництва винесуть на сесію Полтавської облради.

Також потрібно, щоб екологи взяли участь у обговоренні будівництва, адже у Кременчуцькому районі,  де ймовірно будуть будувати міст розташовані  Регіональний ландшафтний парк «Кременчуцькі плавні» та ландшафтний заповідник «Лісові озера».

Источник

Новости Украины | Последние новости Украины